Istinski Satanizam temelji se na drevnim religijama koje su prethodile judaizmu, kršćanstvu i islamu stotinama tisuća godina. Tradicionalne boje crne i crvene boje koje se koriste u Satanizmu, datiraju sve do starog Egipta i simboliziraju duhovnu preobrazbu. Drevne religije temeljile su se na dovršenju djela našeg Stvoritelja Satana: preobrazbe ljudske duše u boga i postizanje božanske moći i besmrtnosti. Satanu je ukradeno Njegovo Kraljevstvo.
Judeo / kršćanska Biblija je pokvarenost ukradenog materijala koji je korišten za duhovno porobljavanje čovječanstva. Sve legende o bogovima su alegorije. Vatikan i njegove skupine stekli su bogatstvo, moć i kontrolu prisiljavajući ljude da vjeruju da su te alegorije doslovna mjesta i likovi iskrivljene u njihovoj fikcij.
Završetak djela, ono što je u alkemiji poznato kao “Magnum Opus” ima svoj temelj u Kundalini zmiji. Kundalini Zmija leži sklupčana na podnožju kralježnice. Kroz meditaciju, vatrena zmija se uzdiže. To je ono što se naziva “Podizanje Đavla”. U Ljudskoj kralježnici ima 33 pršljena. Često čujemo pojam “Masonski 33-ći stupanj” ili da je izmišljeni Nazarećanin živio 33 godine. Kundalini zmija se uzdiže se preko 33 kralježnička pršljena.
Sedam čakri je također vrlo važno u radu. Kada se Kundalini uzdigne, mora probiti svaku od sedam čakri. Zbog toga je toliko naglaska na broju sedam u mnogim drevnim duhovnim tekstovima, kao i u onome što je korumpirano u judeo / kršćanskoj Bibliji. Kršćanske vođe dovode u zabludu svoje sljedbenike tako što ih varaju da vjeruju da su ukradene legende u Bibliji stvarne. Kroz ovu prijevaru, Vatikan i kršćanske crkve stekli su nevjerojatno bogatstvo i moć. Ta moć nije samo u materijalnom svijetu, nego i u duhovnom. Svako duhovno znanje sustavno je uklonjeno s inkvizicijom. Oni na vrhu su vješti u crnoj magiji i napredovali su u duhovnu moć, dok je ostatak čovječanstva pod njihovom kontrolom.
Mnoge drevne slike koje su nam rečene da su od Nazarina, “djevičanske Marije” povezane su zapravo od Izvornih Bogova, kao što su Marduk (Amon Ra) i Astaroth. Magnum Opus idealno ide u proljeće kada je Sunce u Ovnu, dakle čovjek koji stoji s janjetom. Halo je uzdignuta kundalini i živahna aura čarobne moći. Katolička crkva je ukrala ovo i prenijela ga kao svoju izmišljenu priču Nazarinu. Glifovi znaka Ovna mogu se lako vidjeti u Aštarotinom Sigilu:
(Svi demonski Sigili su dizajni važnih alkemijskih simbola).
Priča o stvaranju u knjizi genesis je još jedna alegorija: “Bog” stvara svemir u “sedam dana”, “Sedmog dana je odmarao.” Oni od nas koji su obrazovani znaju kad se zmija Kundalini uzdigne kroz 6 čakri i prođe kroz tri “čvorova” (trojstvo), kroz sedmu prolazi bez napora.
Uistinu, “Nebo/Raj” je kodna riječ za Sedmu čakru. Svi smo čuli izraz “sedmo nebo”. Bog je kodna riječ za sebe i riječ “bogovi” je kod za čakre u mnogim drevnim tekstovima.
“Pakao” je kodna riječ za Baznu čakru, poznatu kao “donji svijet”, gdje vruća Kundalini zmija leži uspavana.
Drvo u “Edenskom vrtu” u Bibliji bilo je ukradeno iz mnogih različitih religija koje su prethodile kršćanstvu i simboliziralo je mapu ljudske duše, debla stabla koji predstavlja ljudsku kralježnicu, s granama koje simboliziraju “144.000” nadija/kanala. “Adam i Eva” simboliziraju Idu i Pingalu, gdje se susreću i postaju jedno. Uz uzdignutu Kundalini i spajanje Ida i Pingale u 6-toj čakri, dobiva se gnoza [znanje spiritualnih misterija] i otvaraju se duhovne oči. To je izvorno simbolizirano u Egipatskom “Svevidećem Oku”.
Razdvojeni vrh na vrhu piramide simbolizira nedovršeno djelo našeg Stvoritelja Satana.
Broj 12 je također sveprisutan u mnogim drevnim tekstovima i također u ukradenom materijalu Biblije. Broj 12 simbolizira 12 koraka Magnum Opusa. Oni se temelje na 12 znakova zodijaka.
Postanak 1
1 U početku stvori Bog nebo i zemlju.
Nebo i zemlja simboliziraju Krunsku i Baznu čakru
2 Zemlja bijaše neobrađena i prazna; Tama je bila na dubini. I Duh Boga se kretao po vodama.
“Bez forme i prazniny” predstavljaju ono što je poznato kao stupanj “kaosa” u Magnum Opusu.
4 I vidje Bog svjetlost da je dobro; I razdijeli svjetlost od tame.
Svjetlo je mjesto gdje se stvara ono što je poznato kao prima materia, temelj kamena filozofa. To se postiže kondenziranjem bioelektriciteta / čija u kuglu svjetla.
5 Bog nazva svjetlost dan, a tamu on nazva noć. Večer i jutro bili su prvi dan.
To je prvi korak i temelj, dakle “prvi dan”.
16 I stvori Bog dva velika svjetla; veće svjetlo za vladanje danom, i manje svjetlo za vladanje noći;
17 I Bog ih postavi na svod nebeski da obasja zemlju,
18 da vladaju danom i noću i razdvajaju svjetlost od tame. I vidje Bog da je dobro.
19 Večer i jutro bili su četvrti dan.
Gornji stihovi koji se odnose na “dva velika svjetla” simboliziraju Srednju čakru, gdje se susreću “nebo” i “zemlja”.
Kao što možemo vidjeti u silaznoj tački Satanovog Sigila, Satanističkog pentagrama i Bafometa, svjetlost se spušta kroz Krunu do Bazne čakre.
20 I reče Bog: “Neka vode raznesu obilato stvorenje koje ima život i ptice koje mogu letjeti iznad zemlje na nebeskom svodu.”
“Eliksir života, blagoslovljene vode, prodiru do njih [metale / čakre] i potiču ih iz njihovog sna.”
To je ono što je poznato kao “rosa” koju izlučuje Pinealna žlijezda kao rezultat meditacije moći. Ptice su također vrlo važni simboli u alkemiji.
27 Tako stvori Bog čovjeka u svojoj slici, na sliku Božju on ih stvori; muškaraca i ženu on stvori.
31 Bog vidje sve što je učinio, i gle, bijaše vrlo dobro. Večer i jutro bili su šesti dan.
Iz gore navedenog teksta, opet je ALEGORIJA izopačena i iskrivljena. “Šesti dan” je šesta čakra u kojoj se susreću muška i ženska Ida i Pingala.
3 Bog blagoslovi sedmi dan i posveti ga, jer je u njemu odmarao od svih svojih djela što ih je Bog stvorio i napravio.
Ovdje je još jedna alhemijska alegorija koja je ukradena i iskrivljena. Kada alkemičar završi svoj rad, on / ona počiva. “Bog” = SAMI MI!
Saga o genesisu [postajanju] se nastavlja, a sve je to ukradeno i korumpirano od religija koje su postojale prije xijanstva. Genesis 3: 3 A od voća stabla što je usred vrta reče Bog: “Ne smijete jesti sa tog drveta niti ga dirati, da ne umrete.” U alkemiji postoji pozornica u kojoj netko prolazi kroz smrt Prima materije. To je poznato kao “nigredo” “crna faza”.
“Početni, crni stupanj opusa alchymicum u kojem je tijelo od nečistog metala, materija Kamena, ili staro zastarjelo stanje biva ubijeno, uništeno i otopljeno u izvornu supstancu stvaranja, prima materia, kako bi se mogla obnoviti i ponovno roditi u novom obliku. “1
Ovo je mjesto gdje je fiktivni Nazarin ponovo umješan. Nazarin je ukraden od nekih 18 + Paganskih bogova koji su bili “razapeti” na križu ili obješeni s drveta. Sve je to, na primjer, alegorija: nordijski Bog Odin visio je sa stabla i iskusio neku vrstu smrti da bi stekao znanje. Kroz ponovno rođenje, on je dobio gnozu [znanje spiritualnih misterija]. Križ predstavlja sve važna četiri kvadrata. To je ujedno i značenje obješenog čovjeka karte u Tarotu. Egipatski feniks ima isto značenje – ponovno rođenje kroz vatru. Pomračina za koju se tvrdi da se dogodila tijekom navodnog “raspeća” Nazarećanina također simbolizira stupanj nigrede tame. Tu fazu simboliziraju i crna vrana i Crno sunce.
4 A zmija reče ženi: “Nipošto nećeš umrijeti.
Kundalini zmija se transformira, ali ne i ubija.
5 Jer Bog zna da će vam se u dan kad jedete od njega otvoriti oči, i vi ćete biti kao bogovi, znajući dobro i zlo. To je gnoza koju su kršćanske Crkve i njihove opake kohorte nemilosrdno radile. Jednom kada su nam se oči otvorile, ne možemo više biti prevareni bilo kojom lažima!
7 I oči kod njih oboje bili su otvorene; i spoznaše da su goli. Skupili su lišće smokve i načinili sebi pregače. Golotinja je još jedna alegorija ponovnog rođenja. Svatko je rođen gol.
Sada dolazimo do Noe i Kovčega, koji je ukraden iz sumerskog epa o Ziusudri.
• “Noina poplava je simbol ‘raspadanja kamene materije u prima materiji tijekom nigrada. U ovoj fazi opusa, hladni, vlažni, ženski princip (Luna) dominira vrućim, suhim koagulirajućim mužijačkim aspektom opusa (Sol). ” ²
Element vode je ženski, dok je element vatre muški. Ovaj stupanj opusa simbolizira poplavu energije koju simbolizira poplava voda. Poplava je još jedna alegorija smrti i obnove. Sama arka je simbol ljudskog tijela. Alegorija vrane koja se ne vraća u Kovčeg simbolizira da nivo još nije dovršen. “Golubica” simbolizira bijeli nivo zvan “albedo”.
• “Albedo se pojavljuje nakon što je pocrnjela tvar, uništeno tijelo metala ili materija za kamen, leži mrtvo na dnu alembike, oprano do bjeline u živim vodama.”
Očigledno je kako je ova alegorija korumpirana u pretpostavljeni stvarni događaj, zajedno s likovima.
4 Kovčeg je počivao u sedmom mjesecu, sedamnaestog dana u mjesecu, na planinama Ararat. Ponovo, broj sedam i “odmor”. To simbolizira sedmu čakru, koja je bez napora blaženstvo, a “planine Ararat” simboliziraju dovršeno djelo, koje je OTVORENO iz značenja egipatskih piramida – tačka na vrhu koji ima svoje temelje na četiri kvadrata.
Sada, ja bih također mogla dodati ovdje – budalama koje su napadale Enlil / Beelzebub kao razlog da je On poslao poplavu na čovječanstvo- TO ZNAĆI DOBITI ŽIVOT !!!!
Znanje dolazi od Satana.
13 Oblak stavljam u oblak, i bit će to znak saveza između mene i zemlje. 14 A kad na zemlju donesem oblak, u oblaku će se vidjeti luk.
15 Sjećam se svoga Saveza koji je između mene i vas i svih živih bića svakoga tijela; I vode više neće postati potop da unište svako tijelo.
“Pramac/Luk” je duga, završene su prelijevajuće boje koje ukazuju na još jedan viši stupanj magnum opusa. OVAJ DIO SE JOŠ SIMBOLIZIRA KAO PAUN.
PAUN JE SIMBOL I SVET JE SATANU!
Stih 13 glasi: “Savez između mene i zemlje.” “Bog” je još jedna alkemijska kodna riječ za krunsku čakru, poznatu kao “nebo” (tri najveće čakre su također simbol “neba”), “raj”, “blaženstvo”, a zemlja je donji svijet, koji simboliziraju tri donje čakre. To ukazuje da su “nebo” i zemlja spojeni u Srednju čakru.
Sljedeće biblijske knjige su izmišljena povijest židovskog naroda. “Tora” je bila UKRADENA i korumpirana od Egipatskog Tarota. “Tora” je također poznata kao “Petoknjižje”, pet knjiga “Mojsija” (još jedan izmišljeni lik). Može se vidjeti da je to ukradeno iz pet odijela Tarottovih štapova; pentakle (odijelo zemlje); čaše (odijelo vode); i mačevi (odijelo zraka) i naravno adut, koji predstavlja element kvintesencije/suštine.
• “Nigredo faza završava na površini zvjezdanog aspekta, koji je sličan noćnom nebu koji je pastirima i kraljevima rekao da je dijete rođeno u Betlehemu.”
Ponovo, to je simbolično i ukazuje na drugi stupanj rada, kada se može ‘vidjeti’ svjetlo chi kamena u crnoj praznini, kada su oči zatvorene, za vrijeme meditacije. “Tri” maga predstavljaju tri faze rada. Fiktivni Nazarin – kamen (koji je rođen iz djela).
• “Postoje tri kamena, ili tri djela, ili tri stupnja savršenstva, unutar djela.”
Evo nas opet s iskrivljenim alegorijama u odnosu na onu izmišljenu Nazarećansku kao što je – “raspeće” – druga dva su razapeta s Nazarećaninom, čineći tri.
Mogla bih ići dalje i dalje, navodeći biblijske stihove i otkrivajući kako su ukradene i korumpirane.
Lik Nazarećanina, koji je izumljen iz alegorije, jest:
1. Djelovao je da ukloni sve duhovno znanje i zamijeni ga sranjem. “Isus spašava” sranje (i slićno) i “nanovo rođeni” su iskrivljeni i ugrađeni u ovaj fiktivni karakter. Drugim riječima, zavedeni su prevareni da vjeruju da će ovaj lik voditi brigu o svemu duhovnom sve dok se uklapaju u dnevni red.
2. “Isus” karakter djelovao je kao misaona policija za krajnju kontrolu. Ratovi su se više puta vodili nad uvjerenjima i idejama. Kontrolirajte što je u umu čovječanstva i kontrolirat ćete čovječanstvo.
3. Budući da je Nazarećanin fiktivan, on može biti bilo što za bilo koga, što diktiraju oni na moćnim položajima u xian programu. On se može mijenjati s vremenom i prilagoditi se svakom planu. Vrijeme je da se svatko probudi u duhovnoj iskvarenosti koja je čovječanstvo koštala na trilijune i trilijune dolara, duše i sve ostalo što su ti paraziti uzeli od svojih sljedbenika na vožnji u njihovoj “religij”.
References
¹A Dictionary of Alchemical Imagery by Lyndy Abraham © 1998
²Ibid
³Ibid
4The Hermetic Museum: Alchemy & Mysticism by Alexander Roob © 2001
5Alchemy: The Secret Art by Stanislas Klossowski De Rola © 1973
Le Mystère des Cathédrales by Fulcanelli © 1964
© Copyright 2006, Joy of Satan Ministries;
Library of Congress Number: 12-16457