BELZEBUB je također znan kao BAALZEBUB, ENLIL, BEL, „PIR BUB“* BAAL ZEBUL i BELZEBUT
Također je znan i kao Goetski Demon „BAEL“
- Zodijakalna pozicija: 0-4° Ovan
- Ožujak (Mart) 21.-25. *(Ožujak 21.-30.)
- Tarot Karda: 2 Štapova (od Azazela)
- Boja Svijeće: Crna
- Biljka: Paprat
- Planet: Sunce (od Azazela)
- Metal: Željezo *(Zlato)
- Element Vatre
- Rang: Kralj
- Bael je Dnevni Demon i vlada nad 66 legija duša.
Oni koji su bliski sa Belzebubom znaju da je on Enlil. To je od Njega osobno. Enlil je originalni „Bel“ što je kasnije evouliralo u „Baal“. „Baal“ znali „Gospodar“, „Majstor“, „Princ Baal“. Belzebub/Enlil je bio vrlo popularano i dobro poznato Božanstvo i imao je gradove nazvane po Njemu sa prefiskom „Baal“ po cijelom Bliskom Istoku.
Većina ljudi koji studiraju okultno znaju da je on vrlo blizak Satanu i da obadvoje dolaze od „početka vremena“ ovdje na zemlji; Enlil i Enki. On je polubrat Oca Satana. Zajedno sa svojim bratom Eaom/Satanom i Astarot, završio je u grimoarima kao Okrunjeni Princ Pakla i etiketiran je kao „zlo“, kao što su i drugi naši Paganski Bogovi.
„Baal Zebub, božanstvo izlječenja od Ekrona, kasnije je postala jedna riječ—Beelzebub—koja predstavlja zlo i idolopoklonstvo u Novom Zavjetu Biblije.“
Izvadak uzet iz – „Syria“ od Coleman South, 1995
Belzebub je najviše znan kao Bog Filistejaca, vladao je nad gradom Ekronom. On je drugi po zapovjedi Satana. Drevni filistejci su ga obožavali pod imenom „Baalzebub“. Baalzebub je „Gospodar Svega Što Leti“. Gdje god je obožavan bio je znan kao božanstvo vremena i meteorologije. Također je kontrolirao zračni prostor kada su se Nefilimi spustili na Zemlju. Njegovo ime je iskrivljeno od Hebreja da znači „Gospodar Muha“.
Belzebub rješava svađe između posvećenih Satanista. Satan želi jedinstvo a Belzebub to osigurava. Može biti vrlo strog jer Satan neodobrava da posvećeni Satanisti proklinju jedan drugoga.
Belzebub je Patron svega Orijentalnog (Daleki Istok), borilačkih vještina i azijske kulture. On je bio Princ Serafima i ima hrapav glas.
Moje iskustvo- vidjela sam ga prvi put kada sam tražila Njegovu pomoć u stvaranju stranice o Njemu. Pojavio mi se sa plavom kosom i tamnim obrvama noseći bijelu halju. To je bilo prvi put da ga vidim. Čula sam Njegov glas davno, i bio je hrapav, ali kada je progovorio nedavno, hrapavosti nije bilo. To je vjerojatno zato jer je sada slobodan.
-Visoka Svećenica Maxine
BEELZEBUBOVI SIGILI;
Egipatski hijeroglif za “vazduh” i “vetar” je veoma sličan jednom od Beelzebubovih Sigila. Evolucija ovdje je očigledna. Moja poenta je da je Beelzebub “Princ vazduha”. Smatram da je bolesno kako neprijatelj omalovažava naše Bogove i tvrdi da je Beelzebub “Gospodar muha”. Mnoge jevrejske pisane grimoire imaju ilustracije ružnih muha za Beelzebuba, zajedno sa njihovim monstruoznim slikama za naše druge Bogove.
Mnogo puta sam navela u svojim studijama, malo je, ako uopšte, informacija o mnogim različitim drevnim narodima, kao što su Aviti čiji je Bog bio Adrameleh. Sve što sam našla bilo je u Judeo / hrišćanskoj Bibliji, gdje su ih Jevreji brutalno napali i masovno ubili [genocid], kao što je to bio slučaj sa mnogim drugim Paganskim narodima. Drevne biblioteke koje su sravnjene sa zemljom nisu samo sadržavale okultno i duhovno znanje, već su sadržavale i istoriju. Navedeno je očigledan primjer historije namjerno uništen i zamijenjen lažima.
Zajedno sa židovskim i kršćanskim uništavanjem drevnog znanja, većina znanja o Belzebubu je izgubljeno. Kršćani su vrijeđali, klevetali i ogovarali reputaciju Originalnih Bogova onako kako im je odgovaralo. Kako nije ostalo opozicije u razorenim gradovima, masovnim ubojstvima, uništavanje hramova, knjižnica i zapisa, nove generacije nisu imale izbora da pronađu informacije o tim Bogovima osim u židovsko/kršćanskoj bibliji.
Belzebub/Enlil, je bio Patronsko Božanstvo Nippura, grad Sumera danas u Iraku.
Belzebub i Njegovi zigurati, oltari i hramovi locirani u njegovom gradu Nippur. Ispod su slike ostataka njegovog hrama. Tvrđava na vrhu brda je izgrađena od američkih eksavatora 1890. godine „da bi ih zaštitilo od lokalnih plemena“.
Ispod je Veliki Zigurat Nippura i hram Enlilov:
Belzebub/Enlil je božanstvo oluja, atmosferskih uvjeta, vjetra, kiše i zraka.
On je i Bog Entomancije. Entomancy/Entomancija je metod proricanja tumačenjem ponašanja insekata. Beelzebub je takođe Majstor astrologije i zodijaka.
Njegov broj je 50.
Njegov zigurat u Nippuru se zvao „Fi-irn-bar-sag“. On je Božanstvo koje baca svoje munje protiv neprijatelja Satana. (više od jedne kršćanske crkve se suočila sa katastrofom) Smatra se da je on Božanstvo koje daje život i održava ga, brinući o svojim ljudima, zvjerima polja, živine nebesa, i ribe mora. „Enlil (Belzebub) je i Božanstvo Rata i Mira; razarač i zaštitnik, onaj koji brani i vraća, graditelj, neprijateljski, agresivan i strašno dražestan.“ ¹
Da bi uživao u Njegovim blagoslovima pojedinac mora ući u pravi odnos sa Satanom i Njim. On nosi i izvršava Satanove naredbe.
„Enlil (Belzebub) nema straha i ne strepi pred neprijateljem. Bitka u kojoj On djeluje je obavijena snagom sve dok se ne odnese u pobjednički kraj – kod njega nema isprika ili povlečenja:
‘Neprijatelj nekoristan zemlji- od te zemlje tvoje dojke okrenuti se neće.’
„Ako se Njegov bijes probudi, nitko ga nije u stanju odvući ili smiriti.“ ²
Enlil/Belzebub je „zaštitnik i djelitelj života“ „Koliko može Enlil biti bijesan i destruktivan u Njegovom radu sa neprijateljima, graciozan, nježan i voljen može biti sa svojim ljudima u zemlji. On štiti svoj narod od iznenadnih invazija okružujući ih i njihove kuće sa zidom ili postajući za njih sklonište ili kuća, koja ispušta munje tako da se neprijatelji nemogu niti popeti, niti savladati niti ući kroz kapije.“
„Ako je Njegov narod željan kiše, On otvara vrata nebesa, povlači brane, popušta veze, otklanja munje da izobiljna kiša može poplaviti njihova polja; ili može utopiti i uništiti neprijatelje.“
Ispod je drevne sumerska himna Enlilu/Belzebubu: ³
Vrata nebesa,
Brane nebesa,
Veze nebesa,
Munje nebesa,
Ti otvori,
Ti povuci,
Ti odpusti,
Ti ukloni.
„On sadržava život i čovjeka i zvjeri. Radeći to, on ne negira ni najmanju i najnevažniju koja će proklijati, zrno koje jest.
Drevni Babilonci su bili zadivljeni Enlilovom pažljivošću, zaštitom i podrškom, slaveći ga govoreći „Onaj koji štiti (daje podršku)“.
Obdaren izuzetnom moći i autoritetom. Ambelm Njegovog autoriteta je čisto ili svjetlo žezlo koje nosi ili drži u ruci. On djeluje pod vodstvom Satana. Svjetli amblem nije samo simbol autoriteta i moći, nego i igla u ruci Belzebuba, pisar, s kojom zapisuje volju i ulazi u odluku Satana.
„Dvanaest znakova godine zodijaka, sezone, mjeseci i znakovi zodijaka svaki imaju svoj početak i kraj, granice i obrise, svoje slike i crteže: Enlil (Belzebub) ih interpretira. To radi sa „potpunošću svoje manifestacije“. „Enili i Njegovih Sedam Manifestacija“. To je jedna od najinteresantnijih činjenica u vezi prirode svakog božanstva, u jedno vrijeme ili drugo, je igrao ulogu „Sina“ u danom trojstvu, smatralo se da takvo božastvo ima „sedam manifestacija“ njegove moći. „Sedam“ jest bio, jer taj broj izražava „potpunost i totalnost“. 4
**To su čakre
Ispod je dijagram Belzebubovog Hrama u Ekronu u Drevnoj Filisteji:
*Belzebub je bio znan kao „Pir Bub“ za Yezidi štovatelje vraga u Iraku. Oni tvrde da je on Božanstvo Kralja Ahaba. (referenca: Štovanje Vraga 1919 od Isya Joseph, str. 40)
Slijedeće je izvadak iz „Encyclopedia Biblica; a Critical Dictionary of the Literary, Political and Religius History, Archaeology, Geography, and Natural History of Bible.
Volume I: A-D
by The Rev. T. K. Cheyne, M.A., DD and J. Sutherland Black, M.A. LL.D.
New York, The Macmillan Company; London: Adam and Charles Black, 1899
BAALZEBUB uzimajući Zebub ili Myla za ime božanstva leta, Božanstvo Ekrona, čija proročica je savjetovana od Ahaziaha kralja Izraela u njegovoj posljednjoj bolesti. Ima se često objašnjava kao „Gospodar Muha“:
Istina je da nema semitske analogije ovome ali pauzanci nam govore o Božanstvu koje je otjeralo opasne rojeve pčela iz Olimpa, i Klement od Aleksandrie potvrđuje kult istog Božanstva u Elisu pa možemo, ako hoćemo, interpretirati naslov „Božanstvo koje šalje i miče kuge muha“. Idemo ipak pogledati dalje. Bezold je mislio da u Asirskom spisu iz 12.st. pr.kr. „Baal Zabnbi“ bilo je ime od jednog Zebuba. Baal-Zebub je bilo poznato božansko ime, prihvaćeno od Boga Ekrona.
Obnavljanje zadnjeg sloga je nesigurno, i čitanje Baal-Sapuna (pogledaj BAAL-ZEPHON) čini se mnogo ispravnijim. Winckler, tada, sugerira bi Zebub mogli biti nek drevno ime za lokalitet Ekrona (više nemoguće objasniti etimološki), na analogiji Baal-Sidon, Baal-Hermon, Baal-Lebanon. Nijedno takvo mjesto ipak nije znano, a Ekron, ne bilo koji lokalitet Ekrona, bio je teritorij Baala.
Tako da je, vrlo vjerojatnije, da Baal-Zebub „Gospodar Muha“ (koji se pojavljuje samo u kasnijim pripovjetkama, jedna ima izgovor didaktičkom sklonošču), je prezriva Židovska modifikacija pravog imena, koje je vjerojatno bilo Baal-Zebul, „Gospodar Visokih Kuća“.
To je titula koju svako Božanstvo sa dobrim hramom može nositi, i vjerojatno nije ograničen samo na Božanstvo Ekrona. „Visoka Kuća“ bi istovremeno označavalo boravište Bogova „planina zasjedanja“ na dalekom Sjeveru. Postoje neki razlozi za vjerovati da su feničani poznavali takvo boravište. Koncept se podrazumjeva pod imenom Baal-Saphon, „Gospodar Sjevera (pogledaj BAAL-ZEPHON) i u Elegy kralja Tyra (Ezekiel 28); i filistejci su vjerojatno znali za to.
U svakom slučaju, kasni hebrejski pripovjedač, ili ako želimo, rani zapis je mogao predstavljati upotrebu te titule „Gospodar Visokih Kuća“ (koji je sugerirao ili Solomonov hram ili nebesko boravište Jahve) Erkonitskim Bogovima, i promjenili ga u „Gospodar Muha“, „Baal-Zebub“. To objašnjenje baca svjelo na tri ispravna imena,- JEZEBEL, ZEBUL, i ZEBULON, „od tvoje (visoke kuće) svetosti i slave.“
Isti termin se može primijeniti na palaču mjeseca na nebu.
BEELZEBUB UBIJA NEPRIJATELJE SATANOVE | PONOSNO I JAKO
ENLIL
Reference;
¹ Sumerian Hymns and Prayers to God Nin-Ib from the Temple Library of Nippur
by Hugo Radau
Philadelphia Published by the Department of Archeology, University of Pennsylvania 1911; Page 21
² Ibid, Page 23
³ Ibid Page 25
4 Ibid Page 27
